Het onmisbare voordeel – Een eigen callcenter met 24/7 schadeherstelservice waarbij wordt opgenomen met de naam van de VvE (Beheerder).

De klant is koning, zo luidt de basis van marketing. Alle advertenties, video’s en promotiedagen vallen in het niet wanneer een klant slecht te woord wordt gestaan. Word je goed geholpen door een medewerker die opneemt met jouw bedrijfsnaam? Dan ga je van een klant naar een promotor voor jouw bedrijf. Dit draagt bij aan uw groei als vve beheerder alsmede aan het woongenot van de bewoners. Vergis u dus niet in hoeveel er af hangt van goede klantenservice.

U wilt als vve beheerder zorgen dat het woongenot van de bewoners hoog is. Gelijktijdig heeft u er belang bij dat u financieel gezond bent en groeit. Een service waarbij het schadeherstel wordt geregeld door laten bellen van de bewoner waarbij wordt opgenomen in naam van u als beheerder, draagt bij aan beiden doelen.

Het is over het algemeen zo dat het vele malen voordeliger is dan een klant te behouden, dan een klant te werven. De klant behouden kan door een goede klanttevredenheid, wat op zijn beurt weer resulteert in een goede naam, betere reviews en mond-tot-mond reclame. Dit werk net zo voor bewoners en de bijbehorende vve. Het bieden van een centraal nummer waarop de bewoner 24/7 gegarandeerd is van een snelle, betrouwbare oplossing draagt hier aan bij. Steeds meer VvE’s besluiten dan ook om deze service via UninU aan te bieden.

Ook wilt u financieel gezond zijn en groeien. Schadeherstel meermaals moeten laten uitvoeren door geen ‘one-time’ fix, het inhuren van een laagdrempelige 24/7 dienst waardoor er meermaals moet worden gebeld en het achter lopen op andere aanbieders zijn allen zaken die u kunt vermijden. Ook de tijd die u kwijt bent aan het contact en conclaaf met verzekeraars, kan worden bespaard door samen te werken met een schadeherstelregisseur. Wat kost dat dan? Door afspraken met de verzekeraar is de meeste schade gewoon gedekt.

Het uitbesteden van de schaderegie

Al velen klanten zijn zeer tevreden over onze meldkamer. Zo zijn ook meerdere verzekeraars en zelfs de Nationale Politie klant bij ons. Dat is niet voor niets. Wanneer een goede oplossing wordt geboden uit naam van u als klant, komt dat u ten goede, daar bent u bij ons van verzekerd. Wilt u uw klanten ook een verhoogd woongenot bieden, terwijl u er op vooruit gaat? Bel of mail ons, dan vertellen wij u alles.

Contact – UninU

Deel dit artikel
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp