Schademelding, herstel en verzekeraars – Hoe het zit voor vve’s
Natuurlijk is het ongewenst, maar toch krijgt iedere vve te maken met schade in of aan het gebouw. Of het nu een gebroken ruit bij de entree is of een kapotte liftdeur. Hoe werkt het melden van de schade binnen de vve en hoe communiceer je dit als vve of pandeigenaar met verzekeringen? Vooral als […]
Meer woongenot! Calamiteitenservice voor vve beheerders en bewoners
Met ruim 124.000 vve’s en meer dan 600 vve beheerders zijn er velen servicepartijen die zich graag richten op deze markt. Toch blijkt dat vve beheerders lang niet altijd deze services aanbieden. Vve beheerders hebben het woongenot op nummer een staan, en daar kan een goede schade calamiteitenservice aan bijdragen. In dit artikel leest u hoe […]
Slakken eten glaskit? Vermijd schade aan uw pand(en).
Zie jij wel eens de slakkensporen over de net gewassen ruiten? Zie jij dan toevallig ook dat je wat kit mist of dat je raam wat losser zit? Slakken eten toch geen kit, wie eet er nu kit? UninU heeft voor jullie uitgezocht hoe dit nu zit. Eten slakken glaskit? Wanneer ramen niet goed worden […]
Landelijk netwerk in lekdetectie – Groeiende problemen & de (niet zo nieuwe) oplossing.
Groningen, 30 augustus 2022 – UninU heeft al jaren een landelijke dekking in lekdetectie en biedt daarbij een directe oplossing voor het herstel. Bij waterschade is het vanzelfsprekend van belang dat er een directe oplossing komt, anders kunnen de gevolgen groot zijn. Volgens sommigen partijen zijn specialisten moeilijk te vinden en zijn er veel malafide […]
‘Erkende’ slotenmaker – Wat het is & Hoe je dit wordt
Oeps, de sleutels liggen nog binnen! Of zaten ze nu in de tas die nog op werk ligt? UninU zorgt dat men snel een slotenmaker op de stoep heeft staan. Eerder schreven wij een artikel over malafide schadeherstellers. In dit artikel lees je de meerwaarde van een erkende slotenmaker voor u, uw klanten of bijvoorbeeld […]
Het onmisbare voordeel – Een eigen callcenter met 24/7 schadeherstelservice waarbij wordt opgenomen met de naam van de VvE (Beheerder).
De klant is koning, zo luidt de basis van marketing. Alle advertenties, video’s en promotiedagen vallen in het niet wanneer een klant slecht te woord wordt gestaan. Word je goed geholpen door een medewerker die opneemt met jouw bedrijfsnaam? Dan ga je van een klant naar een promotor voor jouw bedrijf. Dit draagt bij aan […]